03 January 2009

Memburu Sang Tomman- The result

heyloo again geng.. so this time i'll show u all the result of the trip. Actually trip ani not so successful lah psal fish caught 2 ekor sja, strike by my bro and me..
Sowie lah sal nda dpat 'tangkap' action tym kna strike atu, lapas ikan naik baru tah ingat camera... ok, so hav fun...






ani sja shot yang kira ok masa my bro kna 'strike' leh c tomman.. yang lain semua camera shake geng hehe....

ani lah my 'strike' 0.8kg sja geng, pkai teknik pelampung & umpan hati ayam... rod shimano alivio, spool brand Tomman, main line 25lbs brand Tomman & leader pkai 15lbs braided line...


ani my bro punya 'strike', lupa ku brapa berat nya, teknik casting, rod Shimano Bastera, Spool Daiwa....



Ini lah dia c hero Tomman... hmm... goreng pun sodap.....

No comments: